Usluge servisa mobilnih telefona za pravna lica
Begram servis doo podržava velike i male kompanije, tj. pravna lica da optimizuju kvalitet servisa i efikasnost njihovih distributivnih aktivnosti. Glavne optimizacione poluge su fleksibilna i efikasna distributivna mreža i optimalni balans između outsource-ovanih i in-house logističkih aktivnosti, kao i efektivni menadžment logističkih servisnih partnera.
Servis
Ostanite povezani
Od samo početka predano smo sarađivali sa svim proizvođačima koje podržavamo ali i sa operaterima da bi zaštitili i unapredili njihove uspšne brendove kroz visoko kvalitetni servis i podršku. Ovakav nivo podrške realizujemo velikim investicijama u personal, opremu, IT sistem i razvoj procesa. Kroz višegodišnje iskustvo u pružanju kvalitetnog servisa sa ličnim pečatom Begram servis je zaslužio poštovanje i od proizvođača i od distributera. Kontinuirani fokus na sve segmente poslovanja omogućio je kontrolisani rast i pozicionirao je Begram kao reper u postprodajnoj podršci u svim zemljama u kojim poslujemo. Metodologija iza vrhunskog servisa za sve operacije koje podržavamo pod stalnim je monitoringom što u konačnosti obezbeđuje da kvalitet servisa koji pružamo korisnicima ostane nedostižan za konkurenciju. Ponosni smo na duga partnerstva koja smo stvorili sa svim klijentima, poverenje je ključni faktor u našoj uspešnoj priči i to je način na koji smo postali partner od poverenja za više globalnih brendova.
After-Sales Partnerstvo
Begram preuzima brigu
After-Sales Partnerstvo zamišljeno je kao sistem koji konsoliduje krajnjeg korisnika, korisnika usluge i servisne centre na način da se podrška za neispravan uređaj pojednostavi i za krajnjeg korisika i za službe koje se bave podrškom korisniku. Omogućavamo vam da podignete post-marketing podršku za uređaje koje prodajete/održavate na novi nivo sa sveobuhvatnim “ključ u ruke” rešenjem. U centru ovog rešenja je naše IT rešenje sa velikim brojem protokola i standarda za povezivanja koje se lako može povezati sa postojećim CRM i/ili ERP rešenjima. Naše rešenje ima white labeling i mogu ga direktno koristiti vaši zaposleni ili krajnji korisnici jer se može kompletno brendirati po vašim standardima.
Pratite uređaj od momenta kada je predat na prodajnom mestu ili u službi podrške kroz ceo proces sve dok se uređaj ne vrati korisniku uz uvek dostupne precizne informacije za svaki korak. Ceo proces može se prilagoditi vašim specifičnim potrebama; dodatno naš sistem omogućava različite nivoe pristupa informacijama različitim funkcionalnim grupama unutar vašeg sistema. Nudimo standardizovanu i efikasnu podršku za višestruke servisne partnere i prozivođače sa predvidivim troškovima i efikasnom podrškom kroz call centar i otvoreni sistem. Među zadovoljnim korisnicima su i:
Prodaja
Begram je partner od poverenja
Tržište mobilnih uređaja je okruženje koje se brzo i često menja. Proizvođači, operateri i retaileri moraju da reaguju efikasno na rapidne promene u tehnologiji da bi uspešno izdržali pritisak konkurencije i nadolazećih promena.
Kroz performanse i pružene usluge Begram servis doo je zaslužio mesto partnera kome se veruje. Zajedno sa partnerima omogućavamo domaćim operaterima da prošire njihove prodajne kanale i da svoje logističke izazove pretvore u priliku za zaradu. Begram servis doo pruža „last mile“ distribuciju poznatih brendova i pruža rešenja koja su brza, efikasna i laka za implementaciju. Distribucione aktivnosti su često ključni faktor u ukupnim troškovima logistike zato su konstantna rafiniranja i poboljšanja koje mi obezbeđujemo ključni faktor u kreiranju efikasnog Supply Chain-a.
Begram servis doo podržava velike kompanije da optimizuju kvalitet servisa i efikasnost njihovih distributivnih aktivnosti. Glavne optimizacione poluge su fleksibilna i efikasna distributivna mreža i optimalni balans između outsource-ovanih i in-house logističkih aktivnosti, kao i efektivni menadžment logističkih servisnih partnera.
Sa povećanjem kompleksnosti proizvoda proizvođači i pružaoci usluga moraju sve više moraju da se bave sa vraćanjem uređaja i odgovarajućim garantnim obavezama. Kada se taj proces uporedi sa procesom prodaje novih proizvoda povrati su mnogo teži za predviđanje jer se pojavljuju u mnogo manjim količinama u odnosu na kupljene proizvode. Begram servis podržava kompanije da optimizuju kompletnu reverznu logistiku.
Svoj uspeh merimo uspehom korisnika naših distributivnih usluga.
Trade-In programi
Begram koristi ekološki menadžment
Sa efektima globalnog zagrevanja, koji postaju sve očigledniji, vreme je da krenemo odlučno u postavljanje zakona i restrikcija radi ograničenja korišćenja deponija i da unapredimo upravljanje elektronskim otpadom na ekološki siguran i održiv način. Begram je posvećen da u radu sa svojim partnerima redukuje količinu elektronskog otpada koji se reciklira pravilno. Bavimo se prikupljanjem i upravljanjem elektronskih proizvoda kako bi doprineli održivom ekološkom razvoju i kreirali finansijske benefite našim partnerima.
Za proizvođače
Begram korisrti ekološki menadžment
Begram razume da naša ekspertiza u popravkama uređaja ima ključnu ulogu u zaštiti ili poboljšanju reputacije vašeg proizvoda. Naše servisne operacije podržavaju popravke na: smart telefonima, tabletima, notebook računarima, broadband opremi, set-top boksovima, konzole i druge uređaje. Sa Begramom ne dobijate samo visoko kvalitetne popravke već i odličan customer servis.
Izaberite Begram za vašeg partnera i iskoristite naše usluge na način koji vama najviše odgovara:
- Brzi popravka neispravne jedinice – u intervalu od 24 časa do 5 dana
- Refurbishment uređaja
- Swap uređaja sa prethodnim pregledom
- Optimizovani trošak za handling i logističke troškove
- Napredno upravljanje lagerom rezervnih delova
- Operacije koje podržavaju validaciju DOA/DAP uređaja
- Proximity repair rešenja
- Vangarantne popravke po pristupačnim cenama za korisnike
- Tehnički call centar
Za operatere
Begram servis omogućava operaterima da podignu nivo svojih usluga na viši nivo kroz kompletno rešenje za end-to-end servis i korisničku podršku.
Operateri često najčešće moraju da sarađuju sa više servisnih partnera sa neopuzdanim nivoom podrške i nejasnim troškovima. Begram rešava ove izazove tako što konsoliduje aktivnosti vezane za korisničku podršku kroz povezivu i otvorenu platformu. Cilj naših aktivnosti u ovakvoj kooperaciji je da zajednički odredimo realne i ostvarive ciljeve za druge servisne partnere, da standardizujemo način izveštavanja i komunikaciju ka korisnicima da bi povećali korisničko zadovoljstvo na najtransparetniji način.
Za telekom operatere nudimo:
- Standardizovane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
- Standardizovane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
- Mogućnost kreiranja post-prodajnog procesa od početka do kraja
- Tehnički call centar
- Reverse logistics
- Servisne usluge
- KPI analize, izveštavanje i korektivne akcije
- Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
- Garantovni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
- Predvidiv TCO
Za retail lance
Naša prilagodljiva rešenja omogućavaju brzu implementaciju konzistentog sistema podrške korisnicima u maloprodajnim lancima bez obzira na njihovu veličinu.
Shodno potrebama, nivo dostupne podrške može biti različit, možemo obezbediti kompletnu podršku (kreiranja rešenja od nule za celokupan rad sa neispravnim uređajima) ili rešenje za pojedine izazove sa kojima se suočavate. Naša platforma može vam omogućiti kompletan CRM i dinamičko upravljanje procesima što može doprineti uštedi vremena i povećati zadovoljstvo korisnika.
Za retail lance nudimo:
- Standardizovane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
- Standardizovane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
- Tehnički call centar
- Servisne usluge
- KPI analize, izveštavanje i korektivne akcije
- Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
- Garantovni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
- Predvidiv TCO
- Izgradnju CRM-a
- Upravljanje procesima u post-prodaji
- Web-shop rešenja
Za osiguravajuće kompanije
Begram servis obezbeđuje rešenja za popravku i zamenu uređaja koja omogućavaju osiguravajućim kompanijama da svoje vreme koriste za održavanje odnosa sa korisnicima usluga.
Naše rešenje podrazumeva konsolidaciju više partnera za usluge produženje garancija i popravki koje ne pokriva garancija na način da troškovi i performase budu predvidivi, transparentni i konzistentni. Cilj ovakve saradnje je smanjen broj popravki i zamenjih uređaja i poboljšano korisničko iskustvo za uređaj koji se koristi.
Za osiguravajuće kompanije nudimo:
- Minimalnu investiciju za pružanje nove usluge
- Minimalno vreme neophodno za pristup novom tržištu
- Program produženja garancije
- Program popravki koje ne pokriva standardna garancija
- Kratko vreme servisiranja
- Standardizovani KPI-evi eksternih partnera
Pozovite nas ili nam pišite
Više od 10 godina uspešno se bavimo servisom mobilnih telefona. Više od 10 godina uspešno se bavimo servisom mobilnih telefona. Zvaničan smo serviser Samsung mobilnih telefona. Osim ovoga uspešno vršimo popravke i servis CAT mobilnih telefona, HTC mobilnih telefona, ZTE mobilnih telefona, MyKi mobilnih telefona, TCL televizora. Vršimo servis mobilnih telefona kupljenih kod ovlašćenih prodavaca u Srbiji, a u slučaju oštećenja telefona nudimo vam zamenu displeja, zamene konektora, mikrofona, kamera, zvučnika i svih ostalih delova koji su nefunkcionalni ili oštećeni.
Pošaljite nam upit
%s